אלמוג בוקר - חדשות היום עם אלמוג בוקר.

אלמוג בוקר - חדשות היום עם אלמוג בוקר.. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. את הקריירה העיתונאית החל ככתב מוניציפלי בעיתון זמן הנגב, לאחר שהכיר את העורך דאז, אמיר בוחבוט, במכללה. הכתב בדרום של ערוץ 10. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב.

בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר. השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. See full list on xnet.ynet.co.il בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע: בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה.

‫שש אלמוג בוקר: מילה של ליברמן.‬‎ - YouTube
‫שש אלמוג בוקר: מילה של ליברמן.‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים. אלמוג הוא בין הכתבים המוכרים של ערוץ 13 ובעל תואר ראשון בתקשורת. ביד אחת התקשרתי למערכת להודיע שצריך להתכונן לשידור כי עוד מעט יעופו פה טילים, וביד השנייה עזרתי לאילת לארוז ולהכין את הילדים. התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש. אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. רציתי להיות כתב פוליטי או צבאי, אבל מה לעשות שיש אנשים טובים בערוץ, ספי עובדיה ואור הלר מעולים, והם לא הולכים לשום מקום. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ. אני לא רוצה לשמוע כל היום 'צבע אדום' ואני לא רוצה שהילדים ישמעו, אבל אני מכבדת את מי שבוחר להישאר בבית.

איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית?

See full list on xnet.ynet.co.il העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע: באותה שנה הצליח להשתחל לחברת החדשות של ערוץ 10 ככתב בדרום. אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי: לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ. איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית? בוקר התחיל את דרכו ככתב בעיתון זמן הנגב השייך לעיתוני מעריב.

העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. See full list on xnet.ynet.co.il בית ספרם נסגר בגלל מקרה של קורונה והתאומים נהנים מבריכת גיגית בחצר. See full list on xnet.ynet.co.il חדשות היום עם אלמוג בוקר.

בשלישי באשדוד: מסע מטלטל בתוך מנהרות חמאס עם אלמוג בוקר ...
בשלישי באשדוד: מסע מטלטל בתוך מנהרות חמאס עם אלמוג בוקר ... from ashdodnet.com
השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה. 9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: ״ההורים שלי בקשיים כלכליים, ואני צריכה מחשב ללימודים בזום״. בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. דודו, שמעון בוקר, הוא סגן ראש עיריית באר־שבע מטעם הליכוד וגם הוריו הם אנשי ליכוד. משמש ככתב חדשות בעוטף עזה מזה כעשור. בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00).

חודש וחצי לא הייתי בבית.

בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע: בית ספרם נסגר בגלל מקרה של קורונה והתאומים נהנים מבריכת גיגית בחצר. בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00). תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר. See full list on xnet.ynet.co.il הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות. העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה. השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי: שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית. אחרי שירות צבאי בשריון למד תקשורת במכללה האקדמית ספיר, ולפרנסתו עבד כמנהל משמרת בפלאפון. החל את דרכו בעולם התקשורת ככתב אזורי בעיתון זמן הנגב מרשת מקומוני מעריב.

More images for אלמוג בוקר » 9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי.

אלמוג בוקר - ערוץ 10 on Vimeo
אלמוג בוקר - ערוץ 10 on Vimeo from i.vimeocdn.com
לא שהיה לי קל קודם, אבל מתברר שאפשר עוד לעלות. אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי: לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00). אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. See full list on xnet.ynet.co.il בית ספרם נסגר בגלל מקרה של קורונה והתאומים נהנים מבריכת גיגית בחצר.

את הקריירה העיתונאית החל ככתב מוניציפלי בעיתון זמן הנגב, לאחר שהכיר את העורך דאז, אמיר בוחבוט, במכללה.

The latest tweets from @bokeralmog כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים; הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. משמש ככתב חדשות בעוטף עזה מזה כעשור. See full list on xnet.ynet.co.il ״ההורים שלי בקשיים כלכליים, ואני צריכה מחשב ללימודים בזום״. שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית. אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי. בכל מקום שהגעתי אליו נשים היו אומרות לי 'בוא תגהץ לי' וגברים היו מתלוננים שסיבכתי אותם. אלמוג בוקר, כתב הדרום של רשת 13, סיפר לפני שעות ספורות בחשבון האינסטגרם שלו כי הוטרד על ידי עוברת אורח בזמן.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama

Facebook